Wat wij doen

Wij helpen merken groeien.

Om merken en mensen op effectieve en efficiënte wijze te verbinden, hebben wij alle specialiteiten in-house. Geen muren, geen barrières. Korte lijnen, daar zijn wij van. Zo komen wij, als reclamebureau nieuwe stijl, tot de complete mix die weet te raken.

Amanda en Aadjan in overleg
Eva van der Niet met laptop op de bank
Bart Evers in gesprek met Antal Nagy

Campagnes

Een campagne of een goed product wordt niet vanzelf een succes en een community heeft een duwtje nodig om springlevend te worden. Wij weten precies hoe en waar we een doelgroep kunnen bereiken. Zo specifiek mogelijk. Altijd aan de hand van data, in combinatie met de juiste strategie en onderscheidende contenthet nieuwe goud waarmee we concurrenten nét dat stapje voor blijven. 

Merkbeleving

Eenzijdig reclame zenden is uit, luisteren naar je doelgroep is in. Als je dat doet, merk je dat die steeds meer op zoek is naar toegevoegde waarde. Of dat nu is in de vorm van informatie, entertainment of bijvoorbeeld prijzenhangt af van de wensen van de doelgroep. Het gaat al lang niet meer alleen om een product, maar om het creëren van een totaalplaatje dat aansluit op de leefwereld van de gebruiker.

Community Management

Een sterk merk heeft een betrokken community achter zich staan. Of deze nou gecreëerd moet worden of ‘levend’ moet worden gehouden, wij staan paraat! Goed luisteren naar de doelgroep en het merk, dat is key. Om zo tot de perfecte content te komen, op het juiste moment en via het beste kanaal.  

Creative Content

Mensen op het juiste moment, in het beste umfeld, met de meest effectieve content raken. Dat is wat wij doen. Achter elk van onze uitingen zit dus een idee, gebaseerd op een doordachte strategie. Alleen zo kunnen we bepalen of we een social post, een merkvideo of misschien wel een persoonlijk verhaal inzetten. Om zo het beste verhaal te kunnen vertellen.

Strategie & Advies

Een campagne start altijd met een goede strategie. Eerst wordt er een uitgebreide analyse uitgevoerd met de klant, waarna samen wordt gekeken wat de beste strategische richting is. We maken gebruik van verschillende tools om deze vorm te geven. Om aan het eind van een campagne het resultaat weer te toetsen aan de hand van de eerder opgestelde analyse. Zo maken we de cirkel rond en zijn we in staat adviezen op te stellen en uit te voeren waar een klant wat aan heeft en die meetbaar zijn. 

Merlijn bekijkt de tools van Massmovement

Tools waarmee we het verschil maken.

Omdat resultaat altijd voorop staat, gebruiken we de tools die ons daarbij het beste ondersteunen. En wanneer deze er nog niet zijn, bouwen we ze gewoon zelf. Zo ontwikkelden we Planstack: een overzichtelijke campagneplanner, gericht op samenwerken. Een Call Back Systeem voor het opvolgen van leads en een volledig GDPR-proof cookiewall die gericht is op een hoge concentratio. Een bestaande tool waar we veel ervaring mee hebben is ActiveCampaign, een uitontwikkeld product waarvan we al jaren Certified Consultant zijn.

Merlijn en Bart bespreken strategie op een whiteboard

Werken aan duurzame oplossingen.

Om slimme campagnes neer te zetten en tot duurzame oplossingen te komen, werken we in multidisciplinaire teams. Omdat onze disciplines strategie, concepting, development, community management en smart advertising elkaar versterken als we samenwerken. Werk van de bovenste plank, daar gaan wij voor.

Onze insights en tips direct in je mailbox ontvangen?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en je blijft op de hoogte.

De merken voor wie onze mix werkt.

Arval Nederland
Subaru Nederland
Somtoday
SaaSplaza
Renault Trucks
Koninklijke Bibliotheek
Financial Lease
CPNB

Het team dat dit realiseert.

Wel zo leuk om te weten met wie je te maken krijgt. Toch? Daarom stellen we ons graag even voor.

Het hele team van Massmovement als groepsfoto
Uitdagingen gaan wij nooit uit de weg. Waarom zouden we? Samen mooi werk maken, daar worden wij blij van!
Laten we eens kennismaken