Merkbeleving

Eenzijdig reclame zenden is uit, luisteren naar je doelgroep is in. Als je dat doet, merk je dat die steeds meer op zoek is naar toegevoegde waarde. Of dat nu is in de vorm van informatie, entertainment of bijvoorbeeld prijzenhangt af van de wensen van de doelgroep. Het gaat al lang niet meer alleen om een product, maar om het creëren van een totaalplaatje dat aansluit op de leefwereld van de gebruiker.

Engagement-app

Toen wij van Huawei de opdracht kregen een engagement platform te creëren als verbinding tussen het merk en de Floor Sales Men (FSM), wisten wij dat we het merk meer een gezicht moesten gevenDe FSM kenden Huawei niet goed en andersom, dus beide partijen moesten met elkaar kennismaken. Hoe kon dit beter dan met een app: een platform waarop je veel verschillende vormen van content kunt combineren en die je altijd op zak hebtDe toegevoegde waarde moest content zijn die de interesse zou wekken van de FSM en ze zo zou triggeren de app te openen. Door video, artikelen, quizzen, productinformatie en nog veel meer content met elkaar te combineren, wisten we met Up To Dating de relatie tussen de FSM en Huawei een boost te geven


Bekijk hier de case Daten met Huawei

Virtual Reality

Ook om de Renault Trucks T-Drive te promoten, bedachten en ontwikkelden we een platform, maar van een heel ander soort. Het moest ludiek zijn, krantenkoppen opleveren. En dat lukte! Met het eerste e-commerceplatform in Nederland waarop je vrachtwagens kunt bestellen. Om bezoekers de truck optimaal te laten beleven, maakten we gebruik van een 360º-video en Virtual Reality. De toegevoegde waarde voor de doelgroep was dus de mooie ervaring, die in dit geval een combinatie is van informatie en entertainment.


Bekijk hier de case over Online Trucks Shoppen

De Instant Experience op Facebook

Met de Instant Experience creëer je eigenlijk een platform binnen een platform. Deze mini-website geeft je de mogelijkheid veel verschillende vormen van content te delen, zodat een merk zoveel mogelijk tot leven komt. Hoever je ook naar beneden scrollt, vanuit copy en beeld spreekt hetzelfde gevoel. Zo ook bij de Instant Experience die we voor het themajaar Rembrandt en de Gouden Eeuw maaktenDe toegevoegde waarde voor de doelgroep was met name de grote hoeveelheid informatie die er met ze werd gedeeld over het onderwerp. Bovendien moest de sfeer vanuit die tijd goed overkomen en het ‘Rembrandt-gevoel’ moest in elk onderdeel terugkomen. Dit lukt goed door video, copy en beeld met elkaar te combineren.  

Foto van Bart Evers

Ook merkbeleving inzetten voor jouw merk?

Wij kijken graag samen met jou naar de mogelijkheden.

Neem contact op met Bart Evers
Merlijn Hoek bekijkt tools van MassMovement

Tools waarmee we het verschil maken.

De weg naar resultaat moet er één zijn zonder te veel obstakels. Zo effectief en efficiënt mogelijk merken laten groeien, daar gaan wij voor. Dus maken wij gebruik van de nodige hulpmiddelen. Wij zijn Certified Consultant van ActiveCampaign en ontwikkelden in-house ook handige tools. Maak kennis met onze overzichtelijke planner Planstack, ons slimme Call Back Systeem en onze volledig GDPR-proof cookiewall.

Uitdagingen gaan wij nooit uit de weg. Waarom zouden we? Samen mooi werk maken, daar worden wij blij van!
Laten we eens kennismaken