Planstack

Als wij iets belangrijk vinden, is het samenwerken. Niet alleen onderling, maar ook met merken. En zij weer binnen hun organisatie. Het is goed voor de sfeer én voor de productiviteit. Maar dan moet het wel op een goede manier gebeuren. Daarom ontwikkelden wij een tool die het samenwerkingsproces bij het inrichten van campagnes een stuk makkelijker maakt: Planstack.

Inzicht in hele organisatie

Bijna elke organisatie bestaat uit verschillende afdelingen, met ieder hun eigen agenda. Niet zo gek, want hoewel sales en marketing bijvoorbeeld in het verlengde van elkaar liggen, hebben beide afdelingen een andere focus. Er werkt een ander type mens en hun ‘natuurlijke’ kalender ziet er anders uit. Toch zouden hun werkzaamheden op elkaar moeten worden afgestemd, vinden wij. Simpelweg omdat er dan door elke afdeling rekening mee kan worden gehouden en op kan worden ingespeeld. Want als iets belangrijk is binnen sales, waarom zou je daar dan als community manager bijvoorbeeld geen aandacht aan besteden op de social kanalen? In Planstack zie je, na te zijn ingelogd, in één oogopslag welke communicatieactiviteiten er gepland staan op een afdeling. Hierdoor kunnen boodschappen op elkaar worden afgestemd en kun je de marketingeuro efficiënter en effectiever inzetten.

Screenshot van Planstack frontend
Screenshot van Planstack backend

Betere samenwerking met klant

Het werken met Planstack komt ook de samenwerking met ons als bureau ten goede:

  • De tool maakt het samenwerken soepeler. De posts die voor community management worden gemaakt, kunnen in Planstack direct worden gedeeld met de klant. Zo krijgt deze inzicht in de details, maar ook meteen overzicht: community management vs. campagnes.
  • De tool geeft ons een goed inzicht in de werkzaamheden van de klant. Door de agenda’s van verschillende afdelingen te bekijken, ook ver vooruit, kunnen wij beter advies geven en ideeën ontwikkelen. De waarde die wij aan een merk kunnen toevoegen, wordt daardoor nóg groter.


Constante ontwikkeling

De focus van deze eerste versie van Planstack ligt op het geven van inzicht. Uiteraard blijven wij de tool ontwikkelen, met als eerste stappen op de planning: de mogelijkheid feedback te geven en content toe te voegen door gebruikers, en de mogelijkheid tot interactie. Zo blijven wij de planner optimaliseren, om tot de ultieme collaboration tool te komen.

Foto van Bart Evers

Benieuwd wat Planstack voor jouw merk kan betekenen?

Wij bekijk graag samen de mogelijkheden.

Neem contact op met Bart
Uitdagingen gaan wij nooit uit de weg. Waarom zouden we? Samen mooi werk maken, daar worden wij blij van!
Laten we eens kennismaken