Harold Hamersma – De Grote Hamersma
Deze wijnkenner pur sang, bekend van o.a. zijn columns in het NRC en vele wijnboeken als De Grote Hamersma, neemt ons mee in de wereld van wijn. Wat heeft de crisis voor invloed gehad op zijn werk? En wat ziet hij om zich heen gebeuren? Als iemand daar vol enthousiasme over kan vertellen, is het Harold wel!
Hamersma deelt uit!
Kijk jij mee? Stuur dan jouw gelukscijfer t/m 75 in via info@massmovement.nl of tijdens de uitzending in een reactie. Aadjan trekt tijdens De Groote Bingo namelijk de winnaar van een ‘De Grote Hamersma-pakket’, met daarin o.a. het boek Super Supermarktwijnen 2020.
Arjan de Jong – Global Marketing Director van SaaSplaza
Deze Global Marketing Director van SaaSplaza, een bedrijf gespecialiseerd in Cloud-technologie, werd door de coronacrisis gedwongen veel activiteiten te verplaatsen naar online. Trainingen worden online gehouden en ook voor salesafspraken wordt van achter de laptop ingebeld. Een stap die allesbepalend bleek te zien, en allerminst in negatieve zin! Het aantal aanmeldingen voor trainingen is met 11% gestegen en er zijn 20-25% meer aanvragen voor intakegesprekken. Arjan deelt de sleutel tot dit succes.
Annemieke de Groot – Sr. Business Partner Data & Tech Innovation Asia bij AXA Singapore
Naast MassMovement-reporter, is Annemieke Sr. Business Partner Data & Tech Innovation Asia bij AXA. Eerst in Hong Kong en vanaf 2018 in Singapore. Als iemand ons dus meer kan vertellen en laten zien over innovaties bij bedrijven, is zij het wel. Ze neemt ons mee in “The world’s smartest city”. Wat zie je daar bij bedrijven gebeuren? Hoe gaan zij met de crisis om? Het belooft een verrassende reportage te worden. Want uitblinken in creativiteit kunnen ze absoluut in Singapore, en Annemieke ook!
Kijk je mee?
Dat kan op vrijdag 31 juli vanaf 13.00 uur op Facebook, YouTube en ook hieronder.