De MassMovement-strippenkaart: voor de kleinere werkzaamheden

Soms heb je hulp nodig bij werkzaamheden die niet in een groot project uitgevoerd hoeven te worden, maar met één mailtje of telefoontje ook kunnen worden geregeld. Kleinere klusjes die je misschien deels zelf al kunt oppakken, maar waar je een extra hulplijn voor in wilt schakelen, omdat je net diin depth kennis mist om ze helemaal naar je eigen wensen uit te voeren. In dit soort gevallen is hij ideaal; De MassMovement-strippenkaart!

Over de strippenkaart

Sommige van onze klanten maken er al langer gebruik van, maar voor anderen is de MassMovement-strippenkaart misschien nieuw. Je neemt ‘m af voor minimaal 10 uur en krijgt dan niet alleen 10% korting op onze werkzaamheden, je kunt ons ook op ieder moment bellen voor de kleinere werkzaamheden.


Expertises op elk gebied

Bij ons werken verschillende specialisten die samen heel veel kennis in huis hebben. Neem bijvoorbeeld Nylo, die niet alleen alles weet over fotografie, maar ook over het maken van video. Robert weet alles over UX. Salina kan heel veel vertellen over content en copy. Eva helpt bij het vinden van de beste social media-strategie en Amanda weet alles over de inzet van media. En dan vergeten we nog onze developers, marketing automation-specialist en mensen die je helpen bij het vinden van de juiste strategie.  

Expertises op elk gebied

De vele mogelijkheden van de strippenkaart

Een paar voorbeelden waarvoor je de MassMovement-strippenkaart kunt gebruiken:


Marketing stack

(Her)inrichten Facebook Business Manager  

Ieder bedrijf heeft inmiddels al wel een Facebook Business Manager (FBM), maar het inrichten ervan blijkt soms lastiger dan gedacht. Met een klein beetje hulp van één van onze Facebook-specialisten kun je ervoor zorgen dat jouw FBM goed wordt ingericht en dat je er daarna eigenlijk niet of nauwelijks meer naar om hoeft te kijken.


(Her)inrichten Google Tag Manager  

Met Google Tag Manager (GTM) beheer je alle tags op één plaats. De basis is relatief simpel, maar de werkelijkheid inmiddels wat minder. Met nieuwe cookiewalls, andere manieren van meten, nieuwe tags etc., is ook de inrichting van GTM een stuk complexer geworden. Onze developers helpen bij het (her)inrichten van jouw GTM of geven advies hoe je GTM beter in kunt richten.


(Her)inrichten Google Analytics

Haal je nog wel alles uit Google Analytics? Zijn alle doelen, funnels en andere belangrijke zaken nog wel goed ingesteld? Hoe gebruik je UTM’s om campagnes door te meten?


  • Advertising pixels en events
    Welke pixels en events gebruik je nu? Waar zijn deze aan gekoppeld? Staan ze op de juiste plekken? En worden ze op de goede manier afgevuurd?
  • Google Data Studio
    Gebruik je Google Data Studio? Of wil je dit gaan opzetten? Wij helpen jou om alles uit Data Studio te halen.


Paid Media

Review op je huidige media-inzet 

Je zet betaalde media in. Zelf of via een bureau. Maar je vraagt je afis er op bepaalde punten nog winst te behalen? Doen we het wel slim genoeg? Is er een goede synergie tussen onze losse campagnes en onze always-on-campagnes? Zijn er dingen die we nog over het hoofd zien? Afhankelijk van de vraag, kan een van onze mediastrategen of -specialisten je huidige media-inzet reviewen en adviseren welke stappen je kunt nemen om bepaalde zaken bij te sturen, iets anders te doen of aan te passen.  

 

Hands-on-hulp bij campagnes 

Zet je zelf Facebook- Instagram- of Google-campagnes in? En wil je graag leren van een van onze specialisten hoe je nog meer uit je campagne kunt halen? Dan kijkt iemand van ons met je mee en geeft jou tips en tricks voor nog beter campagne-executie.  

Content, Design & UX 

Content review

Maak je gebruik van eigen content en vraag je je af of deze anders moet of beter kan? Ben je op zoek naar de juiste tone-of-voice? Ben je benieuwd welke kleine aanpassingen je kunt doen om jouw social copy te verbeteren? Allemaal vragen die onze content- en copyspecialisten voor jou kunnen beantwoorden.  


Social media review

Heb je een social media-strategie en wil je weten of die nog wel actueel en effectief genoeg is? Of ben je bezig met het opzetten van een social media-strategie en wil je weleens weten wat een van onze specialisten ervan vindt? Dan heb je aan een paar uurtjes van de strippenkaart al voldoende om je een eind op weg te helpen! 


Social content 

Heb je een paar posts nodig voor Facebook, Linkedin, Instagram of een ander social kanaal? Dan kun je de strippenkaart gebruiken om ons team in te zetten voor de posts die jij nodig hebt.  


Design review 

Is je design nog up-to-dateBen je op zoek naar een betere of andere vorm? Wil je iets laten uitwerken? Iets laten doorvertalenNa een gesprek met een van een van onze designers of een paar uurtjes werk die je uit handen worden genomen, kun jij weer verder! 

 

UX review 

Wil je dat iemand de UX van jouw website eens onder de loep neemt? Je helpt om de gebruikerservaring te verbeteren of conversies te stimuleren? Dan gebruik je je strippenkaart voor een consult met onze UX-designer. Met zijn advies kun je de stappen zetten die nodig zijn voor een nog optimalere website.


E-mailmarketing & Marketing Automation 

Heb je een ActiveCampaign-account? Dan kun je je strippenkaart inzetten voor het inrichten ervan. Maar ook voor vragen over marketing automation of het koppelen van het platform met andere applicaties zoals een CRM, formulieren-tool of e-commerce-platform kun je je strippenkaart inzetten. Heb je moeite met het invullen van de template of wil je een hele nieuwe template voor je mailings, dan helpt onze e-mailmarketing specialist je op weg!

Femke Marcar

Wil jij ook een MassMovement-strippenkaart?

Wij vertellen je er graag meer over.

Neem contact op met Femke
Uitdagingen gaan wij nooit uit de weg. Waarom zouden we? Samen mooi werk maken, daar worden wij blij van!
Laten we eens kennismaken