Sanoma

Van mediastrategie tot workshop

Klant: Sanoma

Merk: Margriet, Libelle, Viva, Flair, Story, Flow, 123tijdschrift, Proefabonnementen, Nouveau, Zin, Ouders van Nu, Grazia, Margriet Winterfestival, Libelle Zomerweek en Sanoma B2B

Diensten: ontwikkelen campagnemateriaal, workshops, copywriting, redigeren whitepapers, communitymanagement, onderzoek, contentmarketing, ontwikkelen Facebook-apps, webdevelopment, mediastrategie, -planning,- en –executie.

Achtergrond

Het crossmediale mediabedrijf Sanoma heeft een portfolio dat bestaat uit uiteenlopende A-merken. Zij willen deze zo goed mogelijk positioneren en onder de aandacht brengen. Voor een groot aantal tijdschrifttitels helpen wij ze daarbij.

Opdracht

Vanwege het grote aantal titels, ook verschillende opdrachten. Van het vergroten van de brand awareness, traffic en conversie naar verkoop van abonnementen en tickets voor evenementen, tot het opleiden van werknemers.

Uitvoering

Voor Sanoma verricht MassMovement werkzaamheden op het gebied van mediastrategie, -planning en -executie. Deze campagnes zijn gericht op het vergroten van de brand awareness, traffic naar de verschillende websites en conversie naar verkoop van abonnementen en tickets voor evenementen. Daarnaast verzorgen wij voor verschillende titels de creatie van video en van html5-banners.

Tevens hebben we voor de B2B-markt whitepaper-campagnes gedaan, waarbij we niet alleen de mediastrategie bepaalden en de media inkochten, maar ook verantwoordelijk waren voor het redigeren van de whitepapers. Tot slot gaven we ook verschillende workshops om medewerkers op te leiden in het gebruik van social media en advertising.

Benieuwd naar de resultaten? Je kunt ons altijd bellen op 020 40 50 310, of mail naar info@massmovement.nl