NS Publieksprijs

Dé prijs voor het beste boek

Klant: NS

Merk: NS Publieksprijs

Diensten: UX-design, webdevelopment, animatieproductie, Facebook-appdevelopment, e-mailmarketing, mediastrategie, -planning en –executie.

Achtergrond

NS Publieksprijs is de prijs voor het beste boek, gekozen door het Nederlandse publiek. CPBN nomineert jaarlijks met een comité van boekverkopers en bibliothecarissen een aantal boeken uit de lijst met bestverkochte titels van het jaar. Deze boeken dingen mee naar de NS Publieksprijs.

Opdracht

Een mobielvriendelijk, responsive platform ontwikkelen waarop de verkiezing van de NS Publieksprijs kan plaatsvinden.

Uitvoering

Wij ontwikkelden een mobielvriendelijk, responsive platform. Stemmen kon via een e-mailadres of social login, waarna de stemmen werden opgevangen in ons marketing automation systeem. Wij waren tevens verantwoordelijk voor de mediastrategie, -planning en -executie, waarbij de focus lag op het genereren van awareness en het realiseren van stemmen. Het vernieuwde platform in combinatie met een gerichte mediastrategie, heeft in 2016 geleid tot een recordaantal van 118.312 stemmers.

Benieuwd naar de resultaten van 2017? Je kunt ons altijd bellen op 020 40 50 310, of mail naar info@massmovement.nl