Het Arval Customer Experience Lab

Verras Arval met jouw sollicitatie

Klant: Arval BNP (Paribas)

Merk: Arval HR

Diensten: Conceptontwikkeling, creatie, productie video en webdesign. Mediastrategie en executie.

Achtergrond

In 2017 werd Arval voor de 12de keer tot beste leasemaatschappij van Nederland uitgeroepen. Arval wil dan ook een toonaangevende werkgever zijn die enthousiaste, serviceverlenende, hardwerkende medewerkers aantrekt. Het bedrijf vindt het vooral belangrijk dat medewerkers servicegericht zijn en net een stapje verder denken om de klant te helpen. Ze krijgen daarin de vrijheid van Arval om te verrassen met humor en plezier.

Opdracht

Vanuit de HR-afdeling van Arval heeft MassMovement het verzoek gekregen een creatief concept te ontwikkelen voor een nieuwe wervingscampagne. Tevens werd ons gevraagd de mediastrategie,-executie en -optimalisatie voor onze rekening te nemen.

Uitvoering

Om de interesse te wekken van potentiële werknemers en ze te motiveren om te solliciteren bij Arval, bedachten wij het ‘Arval Customer Experience Lab’. In de campagne geven we een kijkje in het fictieve, waarbinnen trainees worden begeleid in de kunst van het verrassen.

Voor de campagne ontwikkelden we een video, een landingspagina en campagnemateriaal voor GDN en Facebook. Dit werd ingezet in de online mediacampagne op o.a. LinkedIn, Facebook en Google.

Benieuwd naar de resultaten van 2017? Je kunt ons altijd bellen op 020 40 50 310, of mail naar info@massmovement.nl