Online campagnes Groupe SEB

Wat kan er allemaal OptiGrill?

Klant: Groupe SEB

Merk: Tefal, Moulinex, Krups en Rowenta

Diensten: Mediastrategie, -planning en –executie, videoproductie, influencer marketing, e-mailmarketing, social media advertising, display advertising, SEA, homepage take-overs.

Achtergrond

Groupe SEB is een Frans bedrijf in keukenapparatuur en -gerei. Merken die onder Groupe SEB vallen zijn Tefal, Moulinex, Krups en Rowenta.

Opdrachten

  • Digitale uitingen voor de verschillende merken verzorgen, waaronder: IAB HTML5-display banners, homepage take-overs, social media advertising en nieuwsbrieven
  • De online campagne van de Optigrill van Tefal verzorgen
  • Campagnes verzorgen voor de introductie van de Multicook&Grains en de 45-in-1 Multicooker

Uitvoering

MassMovement heeft video’s geproduceerd rondom de Optigrill van Tefal. Deze video’s zijn o.a. onderdeel van de Optigrill-campagne, die gericht is op awareness en conversie bij verschillende online retailers, waaronder Bol.com en Coolblue. Wij zijn verantwoordelijk voor de mediastrategie, -planning en -executie van deze campagne.

Voor de introductie van de Multicook & Grains en de 45-in-1 Multicooker verzorgden wij campagnes waarin ook influencers werden betrokken.

Benieuwd naar de resultaten van 2017? Je kunt ons altijd bellen op 020 40 50 310, of mail naar info@massmovement.nl