De Hypotheker

Over dit project

  • Klant: De Hypotheker
  • Merk: De Hypotheker
  • Diensten: Concept. Interactie design. Visual design. Applicatie ontwikkeling. Game development.

Branding Campagne De Hypotheker

De Hypotheker is de grootste Nederlandse onafhankelijke organisatie voor hypotheek advies en bestaat al bijna 30 jaar. In 2015 heeft De Hypotheker zich gericht op een herpositionering. Naar aanleiding daarvan hebben zij MassMovement gevraagd om een branding campagne te ontwikkelen die in lijn ligt met de nieuwe commercial. Daarnaast steunt De Hypotheker de Linda Foundation en dat moest duidelijk terugkomen in het concept.

Doolhof game

Als je op zoek gaat naar een hypotheek, komt er veel op je pad. Het lijkt wel een doolhof. MassMovement ontwikkelde daarom een game waarin het doolhof als concept werd verwerkt. In de game ‘Het zekere zenuwpad’ neemt De Hypotheker je mee aan de hand door het doolhof met de boodschap ‘De Hypotheker houdt je op het rechte pad’. De Hypotheker begeleidt je op het nieuwe pad richting het kopen van je droomhuis en zorgt dat je er niet te ver vanaf raakt. Dat geeft, hoe spannend een nieuw huis kopen ook is, een fijne zekerheid.

Doelstellingen

• Awareness voor de nieuwe huisstijl.
• Deelnemers spelen € 15.000 bij elkaar voor de Linda Foundation. Tijdens het spel doorliepen de spelers vijf stappen, waarbij ze bij elke stap € 0,20 verdienen voor de Linda Foundation.

Neem contact met ons op