Hier is ‘ie dan: onze nieuwe website! De afgelopen jaren hebben we niet stilgezeten, dus het duurde even voor we tijd konden vinden om ‘m te maken. Hoe was het gezegde ook alweer? The shoemaker’s children go barefoot.

Want MassMovement is in transitie. Waar we voorheen vooral werden ingezet als specialistisch bureau voor branding en activatie, hebben we onze services uitgebreid:

  • Met de start van Codestackers, het bedrijf voortgekomen uit Xeed, hebben we niet alleen een aantal nieuwe klanten erbij, maar ook een team van ervaren fullstack-developers. Hierdoor kunnen we meer in huis doen, met kortere lijnen en hogere kwaliteit.
  • Al meer dan een jaar werken we intensief samen met MassInfra, het bedrijf onder leiding van Fred van Panhuis, waarmee we marketing automation een integraal onderdeel kunnen maken van onze campagnes. Een aanpak die past bij het DNA van MassMovement; het maken van campagnes, gebaseerd op data.
  • Met de komst van creatief strateeg Merlijn Hoek zijn we in staat onze klanten in de volle breedte te bedienen. De kennis en ervaring die hij in het verleden heeft opgedaan bij o.a. Roorda en TinQwise, sluit goed aan op de groei die we doormaken.

Al deze veranderingen geven ons veel energie. Het zijn positieve ontwikkelingen die we de komende jaren zullen doorzetten om samen met onze klanten en partnerbureaus campagnes neer te zetten die werken. Omdat we dat niet alleen kunnen en qua mankracht uit ons jasje groeien, gaan we op zoek naar nieuw talent op vele fronten. Daarnaast zullen we in de tweede helft van dit jaar naar een nieuw onderkomen verhuizen in Amsterdam. To be continued dus.