Beslist.nl

Over dit project

  • Klant: Beslist.nl
  • Merk: Beslist.nl
  • Diensten: Concept. Interactie design. Visual design. Applicatie ontwikkeling. Game development. Social Media. Social Advertising. Campagne Management

Beslist campagne

Beslist sponsort sinds 2012 het Nederlandse schaatsteam van Gerard van Velde. Als oer-Hollands bedrijf steunen zij het oer-Hollandse schaatsen en profiteren op hun beurt van die bekendheid. In de laatste maanden van 2015 haakten zij in op de World Cup wedstrijden met het sprintspel, een online campagne voor leadwerving en databaseverrijking. Beslist heeft een productaanbod van ongeveer 16 miljoen producten en wilde dit ruime aanbod beter onder de aandacht brengen.

Game voor leadwerving

“Sprint als snelste naar het cadeau en win!” Deelnemers maakten 6 weken lang kans op een weekprijs door een op de pagina uitgelicht product terug te vinden op een pagina vol kleine productafbeeldingen. Voor de weekprijzen werden populaire producten uitgekozen die bijna iedereen graag wil winnen. Kans maken op de prijs kon alleen na het invullen van een verplichte opt-in voor adresgegevens. Dankzij die data konden deelnemers actief bij de game betrokken worden door wekelijks met hen te communiceren over de game, deelname en weekprijzen.

Engagement voor conversie

Deze game werkte op meerdere manieren positief voor Beslist. Aan de ene kant zorgde de game voor het opwekken van interesse voor de producten en sympathie voor Beslist als sponsor van het schaatsteam. Aan de andere kant heeft Beslist dankzij de game haar klantdata enorm kunnen verrijken, waardoor zij klantgroepen en potentiële klantgroepen beter kunnen targeten.

Neem contact met ons op